miércoles, 18 de abril de 2012

Ihintza, beti ustaritzen

Salut!!
Beti ustaritzen naiz, eta abentura asko gertatzen zaizkit... Joan den astean auto istripu bat izan nuen laneko autoarekin, baina ez dut ezer eta enpresako nagusia pozik zen ni ez zauritua izatea, ez da materialista.
Hala ere, beti eskertzen nau egiten dudan lanagatik, esaten dit pozten dela gazte bat ukatea enpresan, eta ordinagailu batekin sortu naizela! hihi
Maiz, galderak pausatzen dizkit nire geroari begira: non nahi zenuke lan egin? Frantzian? Donostian?
Eta ze arlotan nahi duzu lan egin?
Batzuetan, telefonoan denean beste enpresa batzuekin, entzuten dut nitaz hitz egiten duela esanez lan bat bilatzen dudala azarotik aurrera. Nire publizitatea egiten du!
Beraz ikusten duzuen bezala, dena Super Ongi doa! Espero dut zuentzat ere!
A bientôt j'espère!

Ihintza BIDART

No hay comentarios:

Publicar un comentario