martes, 22 de mayo de 2012

Dernières semaines à Ustaritz!

Salut!!
Euria ari du, gelditu gabe!! 
Egun gutxi gelditzen zaizkigu, eta ongi bukatzeko, asteburu hontan dei bat izan nuen.
Apirilean erantzun nuen lan eskaintza bati, eta interesatuak direlakoan, elkarrizketa bat egin nahi didate Maiatzaren 30ean!!! J'ai peur!! (beldurtzen naiz) Konbokazioan esan didate "ariketa batzuen ondotik, elkarrizketa bat izango dugu"... ariketa??!! ze ariketa??!!! Au secours! Baina ongi pasako da.
Bestalde, Ekainaren 1ean, nire praktiketako enpresarekin bagoaz Bilbora, han egingo de saloi batera, makina esposizio bat... denbora pasa!
Ea zubiriko ikaskide bat han ikusten dudan... :D
Besterik gabe laguna, espero dut dena ongi doala zuentzat! 
Laster arte! A bientôt!!

Ihintza

No hay comentarios:

Publicar un comentario