jueves, 20 de febrero de 2014

18 DAYS...



Kaixo Nerea naiz. Zubiri-Manteo ikastetxeko Marketin eta publizitateko ikaslea. Oraindik sinistu gabe nabil baino 18 egun barru Eskozian izango naiz!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ziklo hau hasi nuenean, argi eta garbi nuen praktikak herrialde anglosajoi batean egin nahi nituela eta nire ametsa egi bihurtu da. Bai, entzun dezuten bezala, batzuetan ametsak egi bihurtzen dira, baina horretarako bidea jorratu beharra dago. 

Oraindik sinistu ezin nago beka lortu dudala, eskerrikasko irakasleei nigan konfidatzeagatik.

Gogo handia dut nire bizitzaren etapa berri honi hasiera emateko eta esperientzi ezin hobea izango dela opa dut. 

Nire berri izango duzue... Edinburgoko txoko baten batetik idatziko dizuet.

LAISTER ARTE!!



DREAM UNTIL YOUR DREAMS COME TRUE




No hay comentarios:

Publicar un comentario