martes, 20 de marzo de 2018

ELKARBIZITZA


Elkarbizitza


Kaixo guztioi! Gezurra badirudi ere, hiru aste daramatzagu jadanik Florentzian, izugarria da denbora ze azkar pasatzen den bertan eta aldi berean badirudi hemen bizi izan garela epe luzez, oso erraza baita bertako kulturara eta bizimodura ohitzea.

Hasieran, etxeko erosotasuna faltan botako nuela uste nuen eta beldurra ematen zidan pisu berrira ezin ohitzeak, baino inondik inora ere ez!

Lehenengo aldia da astebete baino gehiagoz familiatik banandurik bakarrik bizi naizela beste gazte batzuekin, eta esan beharra daukat ikaragarri gustura nagoela.

Gurean Jefry, Haizea, Amets eta ni bizi gara eta oso elkarbizitza ona daukagu. Barrezka pasatzen dugu egun guztia etxean eta ez dago denborarik aspertzeko. Ikustekoa da Amets sukaldatzen… Ez dakit sukaldea nola ez duen erre oraindik.




Etxeko beste zeregin desberdinak egiteko taulatxo bat egin dugu eta astero bakoitzak zerbait dauka egiteko; batek erratza pasatzea, besteak sukaldea garbitzea, arropa isikitzea... Dudarik gabe esperientzia honekin autonomoago izaten ikasten ari gara eta aldi berean pertsona antolatuagoak.

Agian kanpotik egoera ikusita, batzuk pentsatuko duzue alpergura ematen duela ia egunero janaria prestatzeak edo  etxea txukuntzeak, (neuk ere horixe uste nuen) baino aste hauei esker neure buruarekin askoz hobeto sentitzen naiz, neure esku baitago gauzak nola egin erabakitzea, eta ondo egiten ditudanean ikaragarrizko satisfakzioa eta errealizazio pertsonala sentitzen dut. Gainera pribatutasun eta espazio pertsonal gehiago dut.

Ez dut imajinatu nahi bakoitza bere etxera itzultzen denean nola botako dudan hau faltan, baino bueno oraindik onena geratzen zaigu aurretik!

Laster arte!!







Maite Acedo 

No hay comentarios:

Publicar un comentario