lunes, 5 de junio de 2017

Kaixo!!!

Jadanik etxetik idazten dut azken post hau. Berriro betiko rutinara bueltan…bueno ez,…udara da!!!

Nire hiru hilabete hauek oso esperientzia ona izan dira, lehenengo aldia zen hain beste denbora igarotzen nuela etxetik kampo, eta esan behar dut asko gustatu zaidala.  Ezdakit nola organizatu idatzi hau beraz atalka egingo dut.

Hiria:
Edinburgo oso iri polita da, pena merezi du bisita egitea benetan. Gauz asko ditu egiteko eta ikusteko, desberdina da beste kapital batzuekin konparatuta. Hiriaz aparte orokorrean Eskozia oso polita da.

Jendea:
Eskozesak oso jatorrak dira. Agian laguna izatea pixkat zaia da kultura desberdinengatik (gu baino hotzagoak eta berekoiagoak dira orokorrean), baino beti ondo tratatzen zaituzte eta oso edukatuak dira.

Lana:
Nik praktikak egin ditudan lekuan oso ondo pasa izan dut. People Know How deitzen zen empresa, bueno empresa…  gobernuz kanpoko erakunde bat zen, non modu local batean Edinburgoko arazo desberdinehi egiten zieten aurre.

Pixukideak:
Pixukideak Bizkaitarrak izatea pixkat txaskoa izan zen, ingelesa gehiago landuko genuke atzerikoak izango baziren… baina oso lagun onak bihurtu gara, jende oso zintzoa eta errespetagarria.

Ikusten duzuen bezela dena gauza positiboak… errepikatzeko modukoa!!!

Ikusi arte,


Ibon Odriozola

No hay comentarios:

Publicar un comentario