martes, 26 de abril de 2016

PRAGA!

Ahoj!!

Bueno pixket berandu nator baño egiye esan ontxe asenta naiz ordenadora aurrin, hillabete hontan bixitaz gañezka eonaiz ta. Konturatzeako 2 hillabete pasa die ta oñ ya cuenta atras baten sartugea, asike hillabete hontan jungo naiz idazten nere esperientziye Pragan.

Nahiz ta 2 hillabete pasa dien alla giñela, oso ondo akordatzen naiz ze sentsazio nazken. Ez zeon ez nerbioik ta ez kezkaik, lasai ta gogotsu neon esperientzi berri hau bizitzeko. Eskalie Munichen ingenun ta ya Erasmuseko 7 pertsona bildu giñen, eta esanberra daket oso gustoa naola bildu gean jendikin, ta ze esanik ez etorri naizen hiri eder honekin, Pragakin.







Hostal baten ainaiz praktikatan ta egiye esan oso gustoa nabil, jende jatorrakin. Gaña kontratue indibe asike oaindik eta motibazio gehiokin jute naiz lanea. Normalien gosaiko ordutan itet lana baño oain atsaldez tabernan hasiko naiz baita. Hona hemen nere hostalan argazki bat;

Eta bueno, gutxinez beste 4 sarrera ingoitutenez blogien, jungo naiz Pragako gauzan berri ta nere berri ematen. Hurrengo sarrerie adibidez... Pragako gastronomiyen inguruen idatzikot.











Ondo izeeen!! Txaaau!!

Aiora



 



No hay comentarios:

Publicar un comentario