jueves, 10 de mayo de 2018

Cześć!

Iepe! Wroclaw-tik idazten zaituztet. Esperientzi hau aurrera doa eta gutxinaka bukatzen hasi da. Pozik nagoela esango nuke. Lan munduari buruz, orain arte egon naizen moduan jarraitzet. Ez da nire bizitzako lanpostua izango, baina bere alde onak baditu, honi esker inglesa praktikatzeko aukera dudalako.

Pisuaz, egia esan, ez da batere erosoa. Nire kasuan, arropa garbitzeko beheko pisuraino joan eta ordaindu behar dut. Nire "ohea" sofa bat da eta sukaldatzeko arazoak izan ditzakegu, bi bitrozeramika txiki bakarrik ditugulako eta kitto, ezer gehiago.

Poloniar historia pixka bat ikasi dut hemen, batez ere bigarren mundu gerrari buruzkoa. Auschwitz-era joateko aukera izan dut eta oso gogorra (eta gomendagarria) iruditu zait.

Auschwitz 

Koldo I

No hay comentarios:

Publicar un comentario